Plăți fără contact: unde este debitul și cine va beneficia


Industria plăților electronice a înregistrat o schimbare rapidă în ultimele 24 de luni din punctul de vedere al mixului de plăți (scăderea cecurilor și a numerarului, cu majorarea debitelor și a achizițiilor de credite aproape neplătite) la dezvoltarea unor noi factori de formă, cum ar fi cardurile inteligente EMV din Asia, Europa Și părți ale Americii de Sud, la noile tehnologii fără contact, cum ar fi PayPass (MasterCard), Wave (Visa), ExpressPay (Amex) și QuicPay (JCB). Baza de consum a titularilor de conturi a răspuns rapid noului factor de formă RFID datorită simplității, vitezei și confortului său. Comercianții cu amănuntul au răspuns, de asemenea, bine, având în vedere creșterea vânzărilor, tranzacțiile mai rapide și, în multe cazuri, cheltuieli mai mari față de echivalentul în numerar. De asemenea, asigură o mai mică uzură a componentelor hardware cu mai puține părți în mișcare pentru a reduce în continuare întreținerea și înlocuirea pieselor.Odată cu adoptarea rapidă și transferarea cardurilor pe piață, câțiva emitenți mari de carduri de credit au anunțat programe precum Chase, Citi, MBNA. Chiar și lanțurile de magazine cu amănuntul au sprijinit programele, printre care 7-Eleven, McDonalds, Meijer, Ritz Camera și Regal Cinema, pentru a numi doar câteva. Cel mai recent anunț a fost programul de debit lung ignorat de la KeyBank, primul program contactat anunțat. Citibank a urmat la scurt timp după. Ambele sunt MasterCard.
Din perspectiva emitentului, aceștia pot introduce plățile fără contact prin programe de credit sau de debit. Deși majoritatea au fost programe de credit așa cum am menționat mai sus. Cu toate acestea, natura programului este pentru plățile cu valoare redusă sub 25 USD. Acestea sunt programele țintă de debitare a pieței care servesc în majoritate. Cele mai mari oportunități ratate sunt în programele de debitare. Una dintre cele mai mari piețe neexploatate se află în cadrul programelor mari și naționale de debitare din două motive principale. În primul rând, natura programelor fără contact este de a deplasa numerarul la nivelul de plată cu valoare redusă. Debit este cel mai logic și orientat către consumator programe pentru a răspunde acestei cereri.
În al doilea rând, emitenții de carduri de debit au fost în mare parte absenți din programele anterioare de tehnologie a cărților, cum ar fi EMV. Programele / piloții cu programe inteligente și cu carduri inteligente au fost în mare parte evaluate de emitenții cărților de credit. Acești emitenți de cărți de credit au învățat lecțiile de tehnologii de tip cip și de noi tehnologii și se află într-o poziție puternică pentru a valorifica programele contactate prin intermediul echipelor de tehnologie din programele anterioare de carduri inteligente. Deoarece pot lipsi atât resursele interne, cât și produsul (caracteristica fără contact) pentru plățile cu valoare redusă, aceștia vor pierde probabil avantaje competitive semnificative prin faptul că nu vor fi mutanți de primă piață. Emitentii de carduri de debit au nivelul de expertiză pentru a evalua și a construi cerințele sau programele necesare pentru implementarea programelor de carduri fără contact?
Luați în considerare următoarele: - McDonalds va accepta acum PayPass la magazinele lor și alți comercianți cu valoare mică (sub 25 $) modernizează agresiv sistemele POS pentru a accepta tranzacțiile PayPass. - Pilotul pentru PayPass a fost condus de MBNA la stadionul Seattle Seahawks (pe cardurile de credit). 22 august pre-sezonul de luni joc de fotbal de noapte au avut toate cele 400 de terminale în cadrul stadionului Seahawks folosind PayPass. - Stadionul FedEx din Washington Redskins va accepta serviciul PayPass. - Natura lui tap-n-go nu înseamnă scoaterea cardului din portofel, ci doar "atingeți" portofelul. Aceasta înseamnă că consumatorul va avea probabil doar o singură cartelă fără contacte în portofel ca primă carte de alegere, făcând primul avantaj pe piață critic. - Tap-n-go este de obicei pentru plăți cu valoare redusă sub 25 USD. Acest lucru coincide si cu achizitiile de debit si cu directia asociatiilor care se misca in schimbarea regulilor de compensare si a litigiilor. - Ca strategie pe termen lung, RFID permite emitentilor sa colaboreze cu jucatori netraditionali pentru servicii cu valoare adaugata, inclusiv FOBS-cheie, stadioane, , Campus, tranzit etc. Ca parte a acestei direcții generale, asociațiile de carduri caută parteneriate cu băncile și municipalitățile mari pentru a oferi servicii bazate pe comunitate (parcare, transport etc.), ceea ce reprezintă o creștere a cheltuielilor pentru toate părțile. - MasterCard a anunțat o cerere de tranzit Ticketing aflată în curs de dezvoltare pentru a integra sau a deplasa individual biletele de tranzit emise cu o carte bazată pe Asociație. - Asia, precum și alte piețe schimbă rapid direcția sau reevaluă programele tradiționale de smart card de contact EMV pentru a mobiliza protocolul EMV fără contacte, fie într-o cartelă complet fără contact, fie într-o cartelă combinată / fără contact. - Near Field Communications permite operatorilor și furnizorilor de dispozitive mobile să devină o parte integrantă a consolidării "portofelului" prin convergirea dispozitivelor de plată cu un receptor.
Este cu siguranță un timp plin de multe schimbări, vă rugăm să rămâi postat.

Postări populare