Sfaturi pentru consumatori. Ce este furtul de identitate?

 Ce este furtul de identitate? (NC) - furtul de identitate apare atunci când cineva utilizează informațiile dvs. personale fără știrea sau consimțământul dvs. de a comite o infracțiune, cum ar fi fraudarea sau furtul.
Odată ce fură informațiile și o manipulează, hoții de identitate pot invada viața personală și financiară. Aceștia pot folosi identități furate pentru a efectua conturi bancare, a deschide noi conturi bancare, a redirecționa corespondența, a aplica pentru împrumuturi, cărți de credit și beneficii sociale, a închiria apartamente și chiar să comită crime mai grave care, odată arestate,
ID-ul hoțului obține informații personale prin:
• Furtul de informații personale și private din portofele, portofele, poștă, casa, vehiculul, computerul și site-urile Web pe care le-ați vizitat sau e-mailurile pe care le-ați trimis.
• Preluarea informațiilor personale în coșul de gunoi sau în coșul de reciclare cu ajutorul "scufundării cu gunoi".
• Prezentarea ca creditor, proprietar sau angajator pentru a obține o copie a raportului dvs. de credit.
• Infirmarea cu ATM-uri și terminale la magazine, care permite hoților să citească numărul cardului de debit sau al cardului de credit și codul PIN.
• Achiziționarea informațiilor de la un angajat necinstit care lucrează acolo unde sunt stocate informații personale și / sau financiare.
• Eliminarea corespondenței din cutia poștală.
• Căutarea surselor publice, cum ar fi ziarele (necrologurile), cărțile de telefon și înregistrările deschise publicului (certificări profesionale).
Pentru mai multe informații despre cum să vă protejați de furtul de identitate și despre alte tipuri de înșelăciuni comune ale consumatorilor, vizitați ConsumerInformation.ca. Este un site web creat de guvernele federale, provinciale, teritoriale și partenerii lor, în mod special, pentru a oferi canadienilor accesul convenabil la o suită de surse obiective, fiabile și actuale de informare a consumatorilor.

Postări populare